星期四, 12月 08, 2005

考試工作再功課

嘩,好攰呀,就嚟攰死;好悶呀,就嚟悶死。

咁既時候,落樓影吓相就係最好既鬆弛方法。









開工。同啲唔知係乜既科學,再搏殺。

14 Comments:

At 12:15 上午, Blogger sf said...

一豆, 你樓下都好荒蕪下喎!

(糟糕, 近來用口語寫得太多, 居然不曉得怎樣用書面語寫出上面那句話. 一豆, 請問那句話用書面語怎麼說?)

 
At 12:37 上午, Blogger Eric Spanner said...

船山:

「一豆,你所在大樓的地面,很是荒蕪。」

得唔得?

 
At 2:05 上午, Blogger sf said...

網誌管理員已經移除這則留言。

 
At 2:13 上午, Blogger sf said...

肥力, 關鍵不在`樓下', 關鍵在`都好荒蕪下喎' 這幾個字上.

`都好X下喎' 到底書面語或國語人怎麼講的, 腦海中實在一片空白, 全記憶.

(班門弄斧, 順帶一提, `樓下' 不是廣東話(即我所謂的口語). 余光中《記憶像鐵軌一樣長》的起頭就這樣寫道:`在香港, 我的樓下是山, 山下是九廣鐵路的中途'.)

 
At 8:21 上午, Blogger 熊一豆 said...

船山,想是我這篇全天后口語,害得你書面失語添,sorry sorry :p

哈,肥力與船山,好認真呀,那我也來試試︰你家樓下也夠荒蕪的﹗咁得唔得?

不過,其實都是鏡頭騙人。male應該最清楚。

 
At 9:34 下午, Blogger Eric Spanner said...

台灣式口語也可說:有夠荒蕪。

 
At 12:22 上午, Blogger sf said...

啊, 原來 `都好X下喎' 是這樣寫. 謝謝.

另, 一豆, 據聞繼小踢之後, 你會上女人話事接受訪問喎. 我做你跟班跟你去觀摩一下 得唔得嫁? :P

 
At 1:51 下午, Anonymous 匿名 said...

還好你有鬆弛的方法~ 加油 & 保重

 
At 8:28 下午, Blogger 熊一豆 said...

哇,船山,你想嚇鬼死我咩,人哋已經好緊張喇喎~~"跟班"?﹗唔好玩我喇,至多咁,我請你食大班蛋糕喇~~

 
At 8:28 下午, Blogger 熊一豆 said...

思存,多謝你啊~~~

 
At 8:52 下午, Blogger sf said...

好野, 一豆姐姐請食蛋糕, 萬歲!

 
At 12:28 下午, Anonymous 匿名 said...

一豆姐姐...

well i guess you're really my 姐姐 :) coz i'm your 師妹 from secondary school 呢! :P

take care and add oil!

 
At 10:40 下午, Blogger 熊一豆 said...

hi ryanne, thanks for dropping by~

 
At 9:36 下午, Anonymous 匿名 said...

第一張相片的雲好奇異,好特別.. "怎麼回事呢?" :p

 

發佈留言

<< Home