星期六, 1月 28, 2006

新歲


11 Comments:

At 11:40 下午, Anonymous 匿名 said...

嘩,用腳搔頭有運行,等我試下先。
也祝您好呀!

 
At 12:36 上午, Blogger 熊一豆 said...

錯了,是搔下巴,不是搔頭。妳想試?有啲難度喎……

 
At 11:08 上午, Blogger MissLee said...

恭賀新歲!一豆!望你今年少勞氣!

 
At 12:07 下午, Blogger 熊一豆 said...

misslee,哈哈,大家咁話。
祝種桃得桃,種樹得樹﹗海闊天空,桃駁李也稱可口﹗

 
At 3:00 下午, Anonymous 匿名 said...

祝新春大吉﹗
多口講句,小心不要貓貓吃水仙,有毒啊﹗

 
At 6:13 下午, Anonymous 匿名 said...

嘩, 好靚的貓~ (仲嫌人地唔夠高貴~)

新年進步, 百無禁忌~

 
At 7:33 下午, Blogger Pema said...

恭賀新禧 !
你的貓貓好可愛啊 !

 
At 10:51 下午, Blogger 熊一豆 said...

婉雯,放心放心,她不吃花;也祝妳及愛貓萬事順心順意﹗

思存,即係咁,明顯落入某種阿媽心態,硬係要叫自己個仔做乞衣仔;實情呢,見到你同pema讚佢,都不知幾咁開心:)

今晚見到渣打馬拉松廣告,又係用你賀咭條橋喎~~

pema,新一年,祝健康、快樂啊﹗

 
At 10:58 下午, Blogger chanchan said...

祝新一年萬事如意,身體健康!!

 
At 12:43 下午, Anonymous 匿名 said...

條橋邊係我的, 我也是抄白雙全~

今天又見陽光, 真好. 大概貓也會喜歡... 近日不斷受到貓類的誘惑, 要冷靜d先得~

 
At 6:11 下午, Blogger 熊一豆 said...

chanchan老師,等我又學你咁去寫吓大字,不過,我其實享受磨墨的過程多啲……

male,新年好景﹗不如你都開番個blog喇﹗定係已經有?

思存……嗯,等我貼多張靚相先~~

 

發佈留言

<< Home